5 december

Och den femte luckan i julkalendern är öppnad. Har ingen bra natt bakom mig direkt, drömde en massa och det tog länge innan jag fick sömn. Hade en del att tänka på och dessutom såg vi på Beck som handlade om ett ganska skrämmande "case" den här gången. Nå jag är nog helt utvilad och det får räcka, är ju ledig imorgon också då det är Finlands självständighets dag.

Tyvärr har jag inget intressant som jag skall göra idag. Skall börja med att stryka lite byke, surprise! Och sen måste jag räkna lite räkne uppgifter som vi skall ha till en kurs, det skall vara inlämnat senast den 8 december dvs. på torsdagen. Men jag tänkte faktiskt laga pepparkaksdeg idag också, men det får bli närmare kvällen. För imorgon skall det bli pepparkaksbak i det här hushållet! ;)

- Karin

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0