Arg...argare!

Är så på dåligt humör just nu, irriterad arg och besviken. Nå man kan ju undra hur det kan komma sig då jag faktiskt haft min sista skoldag idag och fått jullov. Det började egentligen på morgonen före jag stack iväg till bussen, jag knäprade på telefonen i brist på annat att göra och vips så låste sej hela telefonen. Det gick inte att trycka på något för den reagerade inte, det gick heller inte att stänga av den på vanliga sättet. Så jag fick ta ut akkun och försöka pånytt, telefonen kom på men det ploppade upp ett meddelande på skrämen där det stog "Ledsen! Telefonen kan inte koppla sig till android..." eller något liknande. Nå jag försökte pånytt och pånytt men inga framsteg. Då blev jag lite i panik, skall faktiskt den här telefonen gå sönder som jag bara har haft i 4 månader och betalat skit mycket för? Jag hade inget allternativ än att byta simkortet till min gamla trogna Nokia, tog med den till skolan så att jag hade någon kontakt med världen.

Då jag kom hem från skolan satte jag mig genast vid datorn och sökte fram ett telefonnummer till LG:s asiakaspalvelu. De kom med olika förslag och jag prövade men ingenting fungerade så jag antar att jag får ringa dit igen en gång och be dem ta emot den på huolto. Suck, hur skall jag vänja mig vid en simpel Nokia? Nå nog har man ju klarat sig förut med den också. Nu får man bara hålla tummarna på att hela kalaset inte blir så dyrt. Tycker nog dom bra skulle kunna betala allt då jag har satt hela min dag på att ringa runt överallt då jag skulle ha kunnat gjort allt möjligt annat.

Får trösta mig med att koka lite tomtegröt för sen bär det av till butiken...veckohandlandet står på schemat då K kommer hem! :)

Hoppas ni har en lite mer givande torsdag än vad jag har haft hittills.

- Karin

Får se om min gröt blir något att äta, denna sura dag!
Bilden är tagen från Google.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0