En bra början på veckan...

...Har fått ganska mycket gjort, trots att det bara är tisdag ännu. Igår var det en riktig städ - dag för min del, städade städskåpet, gick igenom och städade byrån, paketterade julklappar och bakade en glöggkaka. Ja, det kanske inte innehöll så mycket städning sist och slutligen men mycket blev gjort och det var huvudsaken. :)

Idag, tisdag alltså har också varit en dag fylld av olika saker. Fortsatte på morgonen med kakan, den skulle få en glassyrtopping efter en natt i kylskåpet. Orsaken till varför jag gjorde en kaka var för att jag skulle få K&T på besök på eftermiddagen och ville göra något gott till kaffet. Vet inte om den sist och slutligen blev så god men den skönk ner i alla fall. Är själv ingen stor vän av glögg och fick lite obehag av glögg - toppingen så jag lär inte gå och snålas på resterna i alla fall. ;)

Även imorgon står det ett och annat på schemat. Skall uträtta lite ärenden till mammas jobb, borde även städa lite inför helgen och förbereda inför kvällens gäster. Hela kompis gänget skall "återförenas" av en höst fylld av studier och vår samlingspunkt är hemma hos oss. K får jag schasa iväg någon annanstans medan vi fyller lägenheten. Det skall bli riktigt roligt!

Men nu blir det ett rederiet avsnitt ännu före jag stänger ögonen. Tack och godnatt för min del. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0