Ett sista inlägg

Före det bär av till hamnen i Åbo. Jag klarade allt utan stress, har bara det sista att packa ner i väskan sen är jag helt färdig. Skall även byta lite kläder och sånt annat smått, men för övrigt så är jag färdig. Vi har hunnit göra allt som stod på schemat och jag hoppas att jag fått allt ner i väskan.

Vi startar om ca. en timme, sen får man stå och vänta en god stund innan man slipper ombord på båten. Nå all väntan är värd det. :)

Antar att det här är mitt sista inlägg för den här veckan. Eller på söndagen då vi kommer hem så skall jag försöka orka skriva lite men tills dess kommer det att vara ganska tyst en tid.

Ha en bra helg allihopa, för det ska minsan jag ha! ;)

- Karin

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0