Fixa, fixa...

Håller som bäst på att fixa lite här hemma, puffa till kuddarna i soffan, plocka kärl i diskmaskinen och dylikt som man gör före man får gäster. Lämnar grovjobbet tills K har gått iväg, för det har en tendens att bli stökigt igen då han har varit hemma. För honom är det inte så stor skillnad för hur det ser ut. ;) Men man lär sig...Eftersom jag själv är otroligt pedantisk så får man lära sig att kompromissa ibland, är det här nu faktiskt hela världen?

Men nu är det bara detaljer som återstår, plocka fram lite glas och tända lite ljus och göra mig själv klar inför kvällen. Ser faktiskt fram emot det eftersom det var väldigt länge sen vi alla träffades pga. alla studerar på olika orter och vissa jobbar, då kan det va svårt att få det inklämt i kalenderna så det passar alla. Men nu är alla hemma före julen och alla har jullov så det här är en ypperlig tid för att träffas.

Stackars K, jagar iväg honom. Trodde han skulle fara hem till någon av sina kompisar men nej, han ville jobba han. Vilket jag respekterar om det är så han vill, jobbar han övertid idag så kanske han är ledig imorgon. Antar att det bara är önsketänkande, han är väl på jobb troligtvis imorgon också.

Men nu skall jag fortsätta puffa kuddar här hemma. ;)

Ha en trevlig onsdags-kväll allesammans!

- Karin

Här är en bild på oss alla från 2008 - Självständighetsmiddag!
Nu ska ju då inte killarna va med ikväll. ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0