Hej mitt vinterland!

Nu har äntligen den första snön kommit, som blivit på marken. Det har snöat lite nu som då tidigare också men den har smält bort lika hastigt som den kom. Menar inte att vi har en meter snö utanför våra fönster men ett par cent. i alla fall, så att man ser att det är vitt på marken. Hoppas den här lilla mängden håller i sig till jul och det skulle hellst få komma lite till också.

Sitter fortfarande med pyamasen på, sovde lite längre imorsse. Förstår själv inte att jag kan sova såhär länge, jag har intens sömnbrist och ändå sover jag minst 10 timmar per natt. Igår kväll gick jag lite efter 12 och la mig, fick sömn direkt och ändå sovde jag till 10 imorsse. Konstigt...

Nu skall jag göra mig redo för dagen och för kvällen. Lite anständigt måste det ju se ut i lägenheten då man ändå får gäster! Men tänkte bara torka igenom ytorna, imorgon har jag nämligen grundstädning inplanerad. Hade nog en längre lista på vad som jag skulle göra för städning innan jul men det är bara att inse att jag inte kommer att hinna. Och efter julen ser det också dåligt ut eftersom jag har ett arbete som jag måste laga till skolan som skall vara inlämnat senast den 9.1 dvs. samma dag som är vår första skoldag. Pust!

Men nu hjälps det inte att sitta här och knorra, nu måste jag börja göra saker och ting.
Ha en bra onsdag!

Utsikten från vårt sovrumsfönster med snö i bakgrunden!



Mera ustikt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0