Lördag kväll!

Eller snarare natt ska man väl säga...Klockan är snart 1 och lördagen är så gått som förbi. Det har varit en ganska lugn och skön lördag kväll. Efter det senaste inlägget fick vi besök av K bästa vän R, riktigt trevligt och han är fortfarande här eftersom vi har "kisastudio" på g...det är boxning på TV. Kollar med ett halft öga då det nu är EM och en Helenius är med. Men för tillfället så ser det inte så bra ut för honom...

Nå vad annat? Det var inte bara R som var här. Fick ett spontan besök av ett par bekanta som råkade befinna sig i huset. Det var riktigt roligt att träffa dem eftersom det var rätt länge sedan vi sett dem. Jag bjöd allihopa på glögg men hade inget tilltugg hemma. ;) Så är det då man får spontanbesök...Själv dricker jag inte glögg, tycker inte alls om det. Har ända sen liten aldrig tyckt om det fast jag har försökt smaka på det varje år så har det alltid varit en stor besvikelse.

För övrigt kommer jag väl att se matchen färdigt med pojkarna och sen hoppas jag R skall bege sig hem så jag får gå och sova. Om inte så går jag och sover i alla fall. Skulle nämligen vilja vakna i någolunda god tid imorgon eftersom morgondagens projekt blir att grundstäda klädrummet. Där finns allt annat än kläder för tillfället som borde finna en ny plats någon annan stans. Varför har man så mycket saker?

Men nu skall jag försöka orka hålla ögonen uppe en stund till.
Så jag önskar er Godnatt!
- Karin

Dessa två boxare kommer just nu på Tv. Bilden är tagen från Google.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0