Resfeber

Nu har dagen kommit då det äntligen bär iväg till Stockholm med oss 4. Börjar så småningom få lite resfeber men inget överdrivet. Vet redan nu såhär på morgonen att det kommer att bli en kaotisk dag. Skall hinna med så mycke före vi startar, men fråga inte varför jag har lämnat allt tills idag. Dagen började ganska konstigt med att jag steg upp en timme i förväg för att jag skulle hinna i duschen, nå det visade sig vara helt onödigt eftersom jag redan är färdig. Skall bara äta lite morgonmål och bussen går först om en timme! Nå bättre att man är lite tidigare i farten än att man får stressa iväg med allt för lite tid...

Skall alltså vara halv 10 i skolan. Själva skoldagen borde sluta ca. halv 4 tiden...Sen tar jag bussen hem och borde börja packa lite, det brukar ta sin lilla tid då man aldrig kan bestämma sig vad man skall ta med sig. Sen hoppas jag att K kommer hem i tid så vi snabbt kan åka till butiken och handla det nödvändigaste så vi klarar oss på söndagen då vi kommer hem. Före det skall vi en snabbis hem till mamma för jag skall lämna tillbaka en kavel och en våg som jag lånade för mitt pepparkaksbak. Efter butiksresan rusar vi hem och äter något smått och sen är det väl dags att bära iväg. Så det är mycket som skall göras på en kort tid, men då vi väl är iväg så ska det väl gå bra. ;)

...Annars så hittade jag min kamera - laddare! Den befann sig bakom ett par mappar i skrivbordet...Hur den hamnat där så har jag ingen aning. Men den är i alla fall hittad och akkun är laddad så jag kan knäppa många bilder under resan. :)

Ha en bra torsdag allesammans! Kanske kastar in ett inlägg före vi startar ännu (om jag hinner)...

Kram

- Karin

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0