Uppdaterar...

...äntligen efter en värdelös uppdatering de två senaste dagarna. Har egentligen ingen ursäkt varför det blev så men hade ingen ork eller lust att göra något. Idag blir det dock ett lite mer positivare inlägg än det förra, eftersom efter många om och men fick jag min telefon att fungera. Men inte på det sättet som det var sagt att det skulle fungera utan efter att K satt hela kvällen och tryckte på alla knappar fick han telefonen "resetad". Trots att hela telefonen blev nollställd och allt som jag hade på den försvann så är jag så glad över att inte behöva skicka iväg den på huolto.

Idag brinner det fjärde ljuset i adventsljusstaken. Nissarna har fått plats på utsidan nu så inte ljusen tar eld i deras luvor. ;)

Nu är det söndag igen och helgen har rusat förbi men stormfart. Tänk om en vecka är redan julen förbi, ja eller inte direkt förbi men julafton har varit...sjukt! Det har varit en riktigt bra helg. På fredagen åt jag och K tacos här hemma och hade riktigt mysigt, sedan kom K:s bästa vän hit och vi spelade lite Buzz och såg på Tv. Igår, lördag alltså så var vi på kalas hem till mina föräldrar och firade min yngre bror som fyllde 15 i tisdags. Då vi kom hem var vi ett varv och hälsade på grannarna så med andra ord så hade vi ett riktigt lyckat veckoslut. Idag är planerna bara att ligga på soffan och slappa och njuta. :)

Nu är det lite mer juligt här hemma, här är en tavla som jag sydde för ganska många år sen!



Julstjärnan lyser fint i fönstret men utsidan är fortfarande lika trist, mörk och grå.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0