Utvilad!

Nu är vi äntligen hemma, eller vi va hemma redan igår halv 9 - tiden. Var så trött och inspirationslös igår så det blev tyvärr inget inlägg. Har nu kommit hem, packat upp och sovit nästan klockan runt. Det har inte blivit så mycket sovit de senaste nätterna så det var riktigt skönt att få sova ut idag, så nu är jag rätt så pigg och utvilad. Själva Idol resan var riktigt lyckad och jag kommer att kasta in ett eget inlägg om hela resan och händelseförloppet. :)

Egentligen känner jag mig mera trött idag än vad jag gjorde igår (fastän jag bara sov 2 timmar förgående natt). Men det heter ju att om man har sömnbrist och sedan sover en skaplig natt så brukar man känna sig ännu tröttare. Tur så är jag ledig idag och har inte något speciellt som jag borde få gjort, som tur! Tänkte pyssla lite med dittan och dattan den här eftermiddagen, kanske traska till butiken för att handla det nödvändigaste och sedan ta det lugnt.

Men nu måste jag börja aktiviera mig lite så att inte dagen rinner iväg. Ha en bra måndag allesammans!
(Bara 3 dagar kvar, sen är det jullov för min del.) ;)

- Karin

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0