Vart far all...

...denna bloggares tid? Jag som hade så tänkt göra flera inlägg idag, men nu inser jag bara fakta och antar att det får bli the one and only one för idag. Såklart har jag en orsak till varför min dag har sprungit iväg och det är nog för jag har varit igång nästan hela dagen. Klev som sagt upp 6.00 imorse och började gör mig färdig för skolan. Öppnade första luckan och drog iväg för att vänta på bussen...

Efter att den "långa" skoldagen tagit slut ca. 10.00 började jag traska in till stan där jag drack kaffe. Sedan träffade jag mamma min och hjälpte henne med att hitta lite julklappar. Efter en väldigt trevlig eftermiddag i Åbo city fick jag skjuss hem med mamma och kastade av mig dit mitt nästa besök bar...nämligen tandläkaren! Hui! Vill inte tala om det besöket, säger bara att jag är väldigt öm i munnen...

Nåja efter tandläkarbesöket kom Malin upp en stund och vi hann byta några ord med varandra före hon skulle gå vidare och det var dags för middag för mig. På dagens meny var det broiler med ris och currysås. Det blev helt okej...Sedan kom en jädrans huvudvärk som sedan gick över då vi var och handlade. PUST! Det är min dag i ett nötskal, nu ska jag kasta mig i soffan före jag går och lägger mig. För imorgon blir det JOBB!


Här är resultatet från vår aktivitet från gårdagens temakväll.
Grubbeltomtar gjorda av cernitlera. Ganska söta va? :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0