Vart stack måndagen och tisdagen?

Det känns helt som om både måndagen och tisdagen sprang förbi och glömde ta mig me eftersom det känns som jag inte hunnit med något. På måndagen han jag kasta in ett inlägg (ganska ruttet) och igår hann jag inte alls. Har ändå gjort sådant som jag skulle ha vilja fotat och lagt upp hit bloggen men till min förskräckelse märkte jag igår att jag inte hade någon aning om var min kameraladdare är. Jag visste att jag senast hade sett den då vi gjorde vå Sverige resa i somras, men det börjar ju vara en tid sen och har ingen aning om jag har sett den sen dess. Nå jag får väl ta en sök - runda före jag börjar laga mig klar för skolan.

Skall alltså efter en lång paus till skolan idag, var senast för en vecka sedan så det känns lite konstigt. Dessutom suger det lite extra mycket idag eftersom jag måste ladda mitt busskort idag för bara 6 gånger och det kostar hela 60€! :( Nå man får tänka positivt istället att jag sparar in 8€ om jag laddar busskortet än om jag betalar skillt för varje gång. Dessutom ska jag bara 6 gånger mer till skolan och sen får jag jullov! :)

Skall ta 12:ans buss till Åbo idag eftersom jag börjar kl. 13. Har inte någon lång dag heller, slutar redan halv 3. ;) Och sen kan ja ju inte klaga eftersom jag bara skall till skolan på torsdagen så det blev bara en 2 - dagars vecka. Ja, inte kan man säga att jag direkt har en stressig skola. Och det bästa av allt händer under helgen, som jag skall berätta om i ett senare inlägg. ;)

Ha det bra tills dess!
(Tyvärr kommer det inga bilder förrän jah har hittat min kameraladdare)

- Karin

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0