Alla <3 dag!

Lärde mig något nytt idag. Om man har ett förhållande firar man alla hjärtans dag och om man är singel så firar man vändag. Så idag har jag firat vändag medan mina närmaste vänner har firat alla hjärtans dag...? :D Mina kära föräldrar var så kreativa så de hade kastat in ett kort i mitt brevinkast där det stog att jag har fått 1 års prenumenation på PK:n, inte illa. ;) Tack mamma och pappa! <3

För övrigt har jag firat min vändag med plocka upp väskor med saker, då finns i parti och minut och det känns som om de aldrig skulle ta slut. Men innan helgen skall allt vara uppakckat eftersom då ska min mommos lägenhet vara tom. Nå det borde ordna sig. Har intens ätit någon söt vändagsbakelse eller något annat sött och gott. Kanske jag tar och njuter av några choko kex istället, ingen wow upplevelse direkt men det är ju alltid något.

Nu ska jag fortsätta packa upp lite och se på Äntligen Hemma!


Eftersom jag firar vändag idag så har jag en text till mina nära och kära.
Älskar er allihopa, Ni vet vilka ni är.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0