Äntligen lördag!

Och den här lördagen kommer att vara i flyttandets tecken med familjen. Än så länge kan jag inte göra något eftersom pappa håller på att sätta upp lampor och plocka ihop de sista Ikea möblerna. I eftermiddag efter lunchen kommer de stora sakerna att bäras upp sen är det bara smått kvar som jag borde klara av själv. :)

Gårdagen avslutades riktigt trevligt. K&T var och kollade på min lägenhet, det verkade som om dom tyckte den var fin. Där satt vi en stund och pratade och sen åkte vi vidare till Harrys's på en....cocis. Hade bil så ville inte vara olaglig. ;) Där satt vi och lite andra kompisar och hade det trevligt. Det var rätt så mycket människor i farten med tanke på att det var fredag kväll. Men bra så! Kvällen avslutades ganska tidigt, alla var trötta. Jag körde och hämtade min bror och hans kompis och förde hem dem. Efter att jag kom hem trodde jag att jag skulle få lägga ner mit huvud på kudden, men nej! Det blev lite drama samtal hit och dit tills klockan var halv 3 men allt löste sig till slut, pust! Och jag sa tack och godnatt!

För tillfället sitter jag och väntar på att klockan skall ticka framåt och jag kan börja laga lunch till familjen. Mamma är på jobb idag och pappa är i lägenheten och fixar så ansvaret faller på mig. Efter lunchen lär det bli en lång eftermiddag, men riktigt kul skall det bli. :)

Ha en bra lördag allesammans!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0