Dagens planer

Idag har jag ledig dag, och imorgon också! Skall försöka utnyttja min lediga dag till max. Sovde skönt tills klockan visade halv 10 och jag bestämde mig för att stiga upp. Gjorde alla morgonsysslor supersnabbt och nu sitter jag vid köksbordet och har just ätit morgonmål.

Har flere saker som jag kan göra idag, det gäller bara att prioritera och fundera ut vilka jag skall välja. Men till att börja med tänkte jag traska ner till mammas jobb och låna hennes bil och köra hem till mommo och hämta lite mera saker. Allt borde vara tömt senast i helgen, så om jag tar lite nu och då så borde det snart vara tomt. Tänkte också åka via HongKong och köpa en mattstump, medel för lavoarerna som suger dåligt och någon slags plastlåda dit jag kan lägga alla mina mössor och vantar då det blir sommar och dom inte är i bruk.

En annan viktig sak som jag borde börja med är en skoluppgift, borde få den klar senast i nästa vecka. Dessutom borde jag börja läsa på tenten som vi har nästa vecka. 200 sidor och jag har intens börjat ännu, får sätta fart på verkar det som.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0