En sömnlös natt!

Min första natt i min nya lägenhet var verkligen inte så glamourös eller skön som jag hade väntat mig. Nej, jag fick för det första inte sömn och sen då den väl kom så vaknade jag med en timmes mellanrum natten igenom. Men sängen var fantastisk min rygg njöt och jag hade passlig temperatur hela natten. Så vi ska hoppas att det blir en bättre soven natt imorgon. :)

Idag då, jo jag har redan börjat städa lite. Igår var ingen bra dag att städa eftersom jag led av en liten baksmälla. ;) Nu har jag redan städat vessan och den första maskinen med byke är igång. 2 more to go! Nästa projekt blir att dammsuga golvena och sätta de nya mattorna på plats. Efter det får jag se hur mycket ork och energi jag har. Borde åka till mommos lägenhet och hämta ett lass till med saker. Borde även gå till Hong Kong och köpa en mattstump till hallen och någon form av Mr. Muscle till lavoaren i badrummet, den suger inge bra! Dessutom skulle jag vilja ha lite korgar hit och dit då det annors finns så dåligt med förvaring här i lägenheten. Men får se vad energin och pengarna räcker till. ;)

På kvällen blir det antagligen ett zumba pass i gymmet. Får se om jag är tillräckligt hurtig för att gå både dit och tillbaka. Borde dessutom få mina Sverige kanaler att fungera, det kommer ju Familjen Annorlunda idag. Fick inge liv
i dem igår kväll iallafall, ska se om jag skulle få hjälp av någon.

Men att såhär ser min måndag ut!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0