Februari

Då har vi redan kommit in i 2012:s andra månad, februari. Min första hyresmånad, om man säger så. Har hunnit med massor redan fast klockan inte är så mycket. Dessutom har jag flera saker kvar på dagens agenda. Började morgonen med att föra både mamma och lillebror till jobb och skola, sen kom jag hem och åt ett stadigt morgonmål för att orka med förmiddagens sysslor. Åkte sedan ganska snabbt till lägenheten, det var dags att börja skrubba köksväggarna. Eftersom vi ska måla väggarna måste de bli skrubbade först för annors fastnar inte målfärgen. I synnerhet då det är ett litet kök har det en tendens att bildas matfett på väggarna. Så hoppeligen får väggarna både spackel och målfärg på sig imorgon.

På hemvägen var jag via Lokalförsäkringen för att ändra min försäkring. Vi hade nämligen jag och K en gemensam ungdomsförsäkring. Så nu var det dags att lösgöra mig från den och skaffa min egen. Men nej! K måste tydligen vara med eftersom försäkringen är på hans namn. Så vi får hitta en dag som passar oss båda så vi får det fixat.

Nu sitter jag här hemma och väntar på att klockan ska ticka. Har nämligen frissa tid kl. 14.15, jei! Ska bli skönt med lite förändring, och bli av med det här kråkboet.

Men nu måste jag få lite lunch ner i magen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0