Fredag inför flytten!

Så ha igen en vecka gått och veckoslutet står framför dörren. Idag är det fredag och jag har t.o.m. varit i skolan, brukar ha de flesta fredagarna ledigt. Det var riktigt skönt med lite sysselsättning för jag skulle inte ha haft så mycket att göra om jag hade varit ledig. Slutade halv 3 tiden och tog första bästa bussen tillbaka till Pargas, gick via mammas jobb och tog bilen. For sedan via lägenheten och städade hallen, nu har jag bara badrummet kvar och sen borde allt vara städat (förutom golvena då förstås).

Ikväll har jag faktiskt inga planer så får se vad jag orkar göra. Antingen skall jag försöka vara lite social eller så blir jag hemma och tar det lugnt. Får se! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0