Konstigt

De känns väldigt konstigt att sitta i sin nya lägenhet och vara nästan helt inflyttad. Skall idag sova min första natt i lägenheten, allt är fortfarande lite upp och ner men hoppas det så småningom skall börja likna ett hem. Har allt så gått som inflyttat, det återstår bara några väskor med saker som är i mommos lägenhet och dom lär försvinna under veckan.

Borde börja äta lite kvällsmål och sedan bädda min säng. Har inga lakan i sängen, tror det är skönare att sova med lakan. ;) Smarta jag glömde ju forstås att köpa en skarvkabel så jag kan intens se på tv. Damn! Lite störande nog en söndagskväll som den här, då man annars sitter och gör ingenting. :)

Men nu blir det kvällsmacka! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0