Länge sen sist...!

Ursäkta för det, men har en del orsaker varför! För det första har jag bara inte haft varken lust eller ork och den kanske mest avgörande orsaken är för att jag har ett internet som är super slött! Använder en tillfällig mokkula nu före Sonera öppnar mitt internet, har fått modemet men dom skall bara koppla på det först. Den 27:nde skulle dom väl göra det, så då får vi hoppas det blir lite mer inlägg. Inte så inspirerande direkt då det tar 5 min. för att ladda upp blogg.se. ;) Egentligen var inte mokkulan alls slö från början, jag laddade t.o.m. ner serier från nätet relativt snabbt. Sen kom det ett meddelande att jag hade laddat ner över gränsen som är 3GB, vilket resulterade i att mitt internet blev jävligt långsamt. Men inte så många dagar kvar nu förän jag får mitt riktiga internet.

Kommentarer
Malin

Du har en blog award att hämta på min blogg :)


Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0