Måndagen i ett nötskal

Så är vi redan inne på veckans andra dag. Det känns som tiden rusar iväg och jag inte hinner med i svängarna, men riktig skönt ibland det också. Det blev tyvärr ingen uppdatering igår, jag var mer eller mindre i farten hela dagen. Steg redan upp 8 och gjorde mig klar för en dag i Åbo med mamma. Vi började dock uträtta lite ärenden i Kela och sen bar det av till Ikea. I Ikea brände vi både pengar och tid, 2 och en halv timme gick vi och strosade omkring och köpte saker. Fick inte allt som jag behövde så vi åkte vidare till Kodin Ykkönen, därifrån kom vi inte heller tomhänta. Men färden fortsatte till Sotka, Asko och Masku. Därifrån hittade jag bara en spegel men de andra butikerna var så gott som onödiga.

Hemma var vi ca. 4 så hela dagen gick åt att shoppa. Mamma lagade mat och vi åt sen körde vi till min lägenhet för att lämpa av alla saker. Där fortsatte vi med att torka alla köksskåp, så nu är det gjort. Nu återstår det bara att fylla skåpen och frosta, torka av kylskåpet och frysen sen är hela köket klart. Men min dag tog inte slut där, nej sen kom vi hem och jag stack iväg en timme till gymmet. Då jag kom hem var klockan redan kvart över 9, jag var helt slut. ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0