Runeberg och Presidentval

Dessa två söndagen till ära. Firade Runeberg med att äta en Runebergstårta till kaffet på eftermiddagen. Här under kvällen har jag varit och röstat, resten av kvällens program blir väl mer eller mindre i valvakans tecken. Hade inga problem med att veta vem jag skulle rösta på, det var ganska självklart för mig. Tycker det hör till att man går och röstar då vi ändå har den demokratiska möjligheten.

Imorgon är det måndag och har faktiskt ledigt. Min lediga dag kommer dock att fortsätta i shoppandets tecken. Mamma har också ledigt så vi tänkte åka direkt på morgonen till Ikea. Före det skall både hon och jag gå och uträtta lite ärenden till Kela. Bra så får man mycket uträttat på samma dag. Nu skall jag klottra lite i min kalender medan jag ser på valet.

Ha en trevlig söndagskväll allesammans!

Ni får njuta av en bild från nätet istället för en egen bild.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0