Så va de veckoslut igen.

Känns som om veckorna springer förbi, känns hela tiden antingen som fredag eller måndag. Men jag antar att det är riktigt bra. Snabbare blir det ju vår och sommar. Den här dagen har kännats ganska onödig, hittills. Steg upp ganska sent med en dundrande huvudvärk. Satt framför datorn ett par timmar tills jag tog mig i kragen och tog en dusch. Har kanske inte berättat det men har faktiskt tagit steget och klippt bort det mesta av mitt hår. Hade ganska långt hår, en go bit över ryggen. Nu är mitt hår ungefär till axlarna, lite kortare. Så det blev en drastisk förändring, vilket är helt skönt. Håret blev mycket mer lätt skött men det kräver förstås lite mer tid till att fixa det på mornarna, inte så enkelt att bara kasta upp det i en svans då det just och just blir en svans. ;)

Men tillbaka till dagen...Var bussig och städade vessan och lagade mat till mig och min käre bror. Sen dess har jag varit mindre bussig, har mest suttit vid datorn. Har surfat igenom bloggar, kollat Facebook 700 gånger och spelat spel. Så att så här kan man också spendera en eftermiddag om man så tycker.

Tills imorgon har jag iallafall lite mer planer. På morgonen åker jag mamma och pappa till Åbo. Jag skall inhandla målfärg, möbler och lite annat smått till lägenheten. Så får se hur mycket pengar man får iväg sprängt. ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0