Stressigt!

Ber verkligen om ursäkt för den dåliga uppdateringen den här veckan! Men som jag redan berättat har jag spenderat det mesta av min tid i skolan, lägenheten, i Åbo och på gymmet. Det här är första kvällen den här veckan som jag kan sätta mig ner vid datorn och ta det lugnt en stund för jag går och lägger mig. Har varit på vift hela tiden och då jag inte har varit på vift så har jag varit i lägenheten och fixat, nu börjar det så småningom börja se ut som ett hem. En massa Ikea saker skall ännu monteras ihop men målningen är färdig och lite små saker skall upp på väggarna ännu och sedan de stora möblerna skall flyttas upp. Sedan återstår bara väskor fulla av små saker, men de tar jag vart efter jag har tid. Det ser ut som om söndagnatt kommer att bli min första natt i lägenheten, men det återstår att se.

Förutom allt shoppandes har jag även gjort lite annat då jag har varit till Åbo. Igår kväll var jag tillsammans med mamma på Les Miserables på Åbo svenska teater. Den var riktigt bra! Hade kanske för enorma förväntningar på den eftersom alla bara har sagt hur otroligt bra den har varit. Det tyckte även jag, duktiga skådespelare och gripande var ju både handlingen och sångerna MEN blev kanske inte lika blown away som jag hade velat. Antar att det är så då man har för stora förväntningar.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0