Tisdag

Idag då...? Ja, idag är det minst en lika aktiv dag. Steg redan upp kvart före 8 och körde min kära bror och mamma till skola och jobb. Kom hem och övervägde starkt att krypa ner tillbaka i sängen, men konstaterade att det är helt onödigt. Så nu den här förmiddagen har jag gjort ett skolarbete färdigt till torsdagen eftersom jag inte kommer att hinna göra något de här kvällarna som är kvar den här veckan. Så nu är det färdigt och utprintat!

Eftermiddagen kommer jag att vara i lägenheten. Vi bestämde oss för att måla om hallen också så idag skall jag tvätta väggarna där och sedan tänkte jag även hinna torka av hyllorna i klädrummet. Sen kan jag börja rada in lite saker så småningom. Förväntas vara helt inflyttad i helgen, men vi får se. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0