30.1

Vi börjar gå mot slutet av januari. I onsdag är det redan den första februari, som betyder att jag får nycklarna till lägenheten. Tyckte det var just som jag satt här hemma och konstaterade att det är 2 och en halv vecka ännu! Men tiden har gott riktigt fort, som tur.

En annan sak som är tur är att jag sovde bort mitt dåliga humör under natten. Sovde tungt och bra! Idag borde jag få gjort mitt skolarbete och så tänkte jag hjälpa mamma att städa lite. Bor ju trots allt här gratis, så lite måste man ju göra för att visa sin uppskattning. På kvällen blir det gymmet, zumba time!

Någonting annat har jag inte planerat för denhär måndagen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0